Koszyk

Dodano produkt do koszyka

Olej silnikowy Matrax Heavy Classic Evo 15W40 5L

5/5 z 1 opinii Dodaj opinię

Kod producenta: 1599MATRAX 5L 15W40

Producent: Matrax

Cena: 92.00 brutto
74.80 zł netto

Powiadom mnie o dostępności

Produkt aktualnie niedostępny. Prosimy o kontakt w sprawie szczegółów zamówienia.

Czas wysyłki:
1
Koszty dostawy:
  • Kurier DPD Pobranie 24.99 zł brutto
  • Kurier DPD Przedpłata 19.99 zł brutto
  • Kurier FEDEX Pobranie 24.90 zł brutto
  • Kurier Pocztex 15.99 zł brutto
  • Kurier FEDEX Przedpłata 19.90 zł brutto
  • Odbiór osobisty 0.00 zł brutto
  • Kurier DPD zagranica 249.00 zł brutto
Gwarancja:
24 miesiące
Zapytaj konsultanta:
506212123
Click to Chat
Zapytaj o produkt

Wszystkie pola są wymagane

Opis produktu

Olej silnikowy ciężarowy Matrax Heavy Classic EVO 15w40 - olej półsyntetyczny z pakietem dodatków, wielosezonowy. 

Olej może być stosowany zamiennie z olejami Ambra Master Gold oraz Fuchs Agrifarm MOT 15w40

Charakterystyka:

  • do stosowania w wysokoobciążonych silnikach Diesla pracujących w trudnych warunkach,
  • pakiet dodatków - olej  ze średnim poziomem popiołu siarczanego, fosforu, siarki,
  • parametry fizyko-chemiczne:
    • lepkość kinematyczna przy 100ºC: 13,5 cSt,
    • temp.krzepnięcia: -23ºC,
    • temp.zapłonu: 230ºC,
    • klasa lepkości: 130,
  • dostępny w pojemnikach 20l; 205l; 

Zastosowanie:

  • silniki Diesla w pojazdach ciężarowych,
  • przemysł, motoryzacja, warsztaty,
  • zmniejszanie zużycie,
  • ochrona przed powstawaniem osadów i sadzy;

Producent: MatraX.

Certyfikaty, rekomendacje, dopuszczenia:

Certyfikaty, rekomendacje,dopuszczenia

ACEA E7-08, E7/B4/A3-07
  • ACEA - stowarzyszenie utworzone przez wiodących producentów samochodów w Europie- Alfa Romeo, BMW, Citroen, Peugeot, Fiat, Renault,Volkswagen, Daimler Benz, British Leyland, DAF,
  • norma europejska,
  • wyróżniono cztery grupy olejów:
    • A- silniki benzynowe,
    • B- silniki wysokoprężne Diesla do pojazdów lekkich,
    • C- silniki z systemem wtórnej obróbki spalin,
    • E- silniki wysokoprężne do pojazdów ciężkich;
API CI-4/CH-4/CG-4/CF-4/CF/SL
  • klasyfikacja amerykańska,
  • C-silniki wysokoprężne Diesla:
    •  CF4 - silniki wysokoprężne, duże prędkości, trudne warunki, silniki produkowane w 1990 roku,
    • CG4 - silniki wysokoprężne, trudne warunki, silniki produkowane w 1994 roku, gwarancja kontroli odkładania się osadów na tłokach, zużycia, korozji, stabilności na utlenianie, gromadzenia się szlamu i tworzenia piany,
    • CH4 - silniki wysokoprężne, trudne warunki, silniki produkowane w 1998 roku,
    • CI4 - silniki wysokoprężne ,trudne warunki, silniki produkowane w 2002 roku,
MAN 3275
  • oznaczenia wprowadzone przez  producentów samochodów,
MTU Type 2
  •  oznaczenia wprowadzone przez producentów samochodów,
Renault RLD, RLD-2
  • oznaczenia wprowadzone przez  producentów samochodów,
MACK EO-N, EO-M Plus Cummins Ces 20076/77
  • oznaczenia wprowadzone przez producentów samochodów,
CAT ECF-2/ECF-1a
  • oznaczenia wprowadzone przez  producentów samochodów,
Volvo VDS-3
  • oznaczenia wprowadzone przez producentów samochodów,
ZF TE-ML 07C/ ZF TE-ML 04C
  • oznaczenia wprowadzone przez  producentów samochodów, 
DEUTZ DQC III-10
  • oznaczenia wprowadzone przez producentów samochodów.
Opinie
5

Na podstawie 1 ocen

Kupiłeś ten produkt? Pomóż innym w wyborze, dodaj swoją opinię

  • Ocena:
    git
Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Produkty podobne

Powiadomienie o dostępności:

Wybrany produkt jest niedostępny.
Wpisz swój adres e-mail, a poinformujemy Cię, gdy produkt będzie dostępny.


Adres e-mail:


Dodane do porównania:

Dodaj przynajmniej dwa produkty do porównania

Na skróty
Dział handlowy
Tomek- Części zamienne (tylko nowe zamówienia) 662 032 735 t.manka@rolmax.net.pl Damian - Części zamienne (obsługa posprzedażna) 509 497 302 d.janiak@rolmax.net.pl Wojtek - Maszyny nowe 606 363 398 w.portka@rolmax.net.pl