Fuchs TITAN GT1 PRO C-3 5W-30 60L
Kod producenta: 600979386
Cena: 2494.99 zł brutto
2028.45 zł netto
- Kurier FEDEX Pobranie 70.00 zł brutto
- Odbiór osobisty 0.00 zł brutto
- Paleta 199.00 zł brutto
Click to Chat
FUCHS TITAN GT1 PRO C3 5W30 To najwyższej jakości olej silnikowy na bazie technologii XTL zapewniający doskonałą ochronę silnika w niskich temperaturach i wyjątkowe osiągi silnika.
Jest przeznaczony do nowoczesnych samochodów osobowych i dostawczych z wydłużonym okresem wymian.Opracowany specjalnie do pojazdów marki BMW, VW i Mercedes-Benz wyposażonych w systemy oczyszczania spalin i turbosprężarkę.
TITAN GT1 PRO C-3 5W-30 jest najwyższej jakości olejem silnikowym przeznaczonym do samochodów osobowych i dostawczych,wykorzystującym najnowszą technologię XTL.
Innowacyjna technologia XTL zapewnia najwyższe osiągi silnika w całym zakresie temperatur pracy.
Dzięki zastosowaniu technologii XTL zapewnione jest doskonałe smarowanie silnika, a szczególnie nowoczesnych konstrukcji poddanych downsizingowi oraz pracujących w systemie start-stop.
Technologia XTL zapewnia szybkie i pełne smarowanie silnika, co ma szczególne znaczenie podczas rozruchu.
Stosowanie TITAN GT1 PRO C-3 5W-30 jest szczególnie korzystne w pojazdach wyposażonych w systemy oczyszczania spalin, jak katalizatory, czy filtry cząstek stałych, wydłużając ich żywotność.
Ponadto, dzięki zastosowaniu technologii XTL możliwe jest ograniczenie zużycia paliwa, nawet w porównaniu z innym olejem o tej samej klasie lepkości SAE.
TITAN GT1 PRO C-3 5W-30 spełnia wymagania nowoczesnych systemów oczyszczania spalin.
Może być stosowany w pojazdach produkcji azjatyckiej, w których zalecana jest klasa jakości oleju ACEA C3.
TITAN GT1 PRO C-3 5W-30 jest mieszalny i kompatybilny z konwencjonalnymi, markowymi olejami silnikowymi, jednakże należy unikać domieszek olejów obcych, ponieważ mogą one niekorzystnie wpłynąć na parametry użytkowe produktu.
Zalecamy pełną wymianę oleju przy przejściu na TITAN GT1 PRO C-3 5W-30.
Korzyści
Przy rozruchu zimnego silnika czas dotarcia oleju jest o 55% krótszy, a rozruch o 35% szybszy.
Dzięki technologii XTL możliwe jest ograniczenie zużycia paliwa o 1,7% w porównaniu z olejem o tej samej klasie lepkości SAE.
O 18% niższe zużycie oleju.
Zwiększona odporność na starzenie; do 38% mniejszy przyrost lepkości w standardowym teście silnikowym.
Chroni systemy oczyszczania spalin.
Doskonale chroni przed zużyciem.
Może być stosowany w silnikach diesla i benzynowych.
Chroni przed powstawaniem osadów w silniku i turbosprężarce.
Specyfikacje
BMW LONGLIFE-04
MB-APPROVAL 229.51
VW 504.00 / 507.00
ACEA C3
ACEA A3/B4
FORD M2C917-A
PORSCHE C30
Parametry techniczne
Gęstość w 15 oC DIN 51757............................0,853 g/ml
Temperatura zapłonu, CoC DIN ISO 2592.......... 230 oC
Temperatura płynięcia DIN ISO 3016..................-42 oC
Lepkość kinematyczna w 40 oC DIN 51562-1.......70,2 mm2/s
Lepkość kinematyczna w 100 oC DIN 51562-1.....11,7 mm2/s
Wskaźnik Lepkości DIN ISO 2009........................162
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Kupiłeś ten produkt? Pomóż innym w wyborze, dodaj swoją opinię
aby wystawić opinię.